PT Yahoo Fantasy Keeper League :: S9

Discussion in 'Community Activities' started by Phil09, Sep 26, 2017.

  1. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    First 3 seasons done, need to wait for Yahoo cuz their site is dead now =0

    btw: I'm kinda shocked, but we really had trades in the past... :lol:
     
  2. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    First 3 seasons and I had 2 trades already. Who said I'm never doing any? :lol:

    BTW... It's rather surprizing to me to see that Steph has actually won only once - and only once RS wins too. I've always considered him one of the toughest one to face in the weekly battles.
     
  3. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    I'm even more shocked that Steph was trading, I was sure he had 0 trades, but I was so wrong.. :lol:

    Yea, he was in the top 3 really often, but won just one time..unlucky.. and regular season, he beat me by 1 point in the final day of S7 and killed my chance for the 3rd consecutive RS win (and 3rd consecutive double crown). ;/
     
  4. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    You have enough crowns for years. It's time for everyone else winning those. ;)

    So I just noticed that Mike's Red Rings had a crazy 1st week and made a new record in assists - 48!!! :eek:
     
  5. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Technically it was more than week but yea, 48 is still sick.. I had just 36 in 1st week.
     
  6. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Done, full list of trades posted. Only one season without a trade (S7) and just 2 seasons with more than 1 trade (never more than 2 in a season).. still, it's more than I thought it was.. :p
     
  7. Peppy

    Peppy Veteran Puck Theory Writer

    Joined:
    Dec 7, 2016
    Messages:
    664
    Likes Received:
    137
    Country:
    so thank me for being the only one actually making trades :lol:
     
  8. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Mike and me are not that far behind you (both 3 trades). :toothless:
    What's interesting is that you made 4 trades, 2 with Mike, 2 with me and it seems you like trading Mike's ex-players to me, cuz you got Quick from Mike and then traded him to me and same with Laine, from Red Wings to Buffalo and then to Texas. =D
     
  9. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Two off weeks a row. Not good. :(
     
  10. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Hey, play to the final minute.. we still have players for today. I won my first championship in the last day of the season.. :p
     
  11. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    :lol: Smith is either going to allow 8 goals tonight... or have a SO.
     
  12. Peppy

    Peppy Veteran Puck Theory Writer

    Joined:
    Dec 7, 2016
    Messages:
    664
    Likes Received:
    137
    Country:
    Lundqvist and Talbot....

    really thought I have a solid goalie tandem...
     
  13. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    He'll do better than Laine whole week.. I guess you sent him some voi vittu sms' after my trade and the guy just didn't even try.. :shake: 7 goals scored by WPG tonight and 0 points for Laine again.


    I dont trust any goalies anymore in this league.. seriously, all those games like 7:1, 10:1, 6:5 feel like some practice shooting more than regular season games.
     
  14. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Laine was still better than Ehlers - by 2 PIMs :shake::shake:
     
  15. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    I didn't trade my 2 keepers for his shitty 2 PIM.. ;D
     
  16. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Nope, you traded for O'Reilly's lousy 15+ FOW per game. :p
     
  17. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    What I said about goalies.. Craig Andersson with amazing 4GA, 12.00GAA, .429SV% after first period.. and probably thats it for him.
     
  18. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Well... he improved his stats in the 2nd. ;)
     
  19. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    He'll be available at FA soon. Just a waste of draft pick.
     
  20. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Holy goaltending for one night! Smitty+Varly 100/104 = .962 / 1.97 :hamster:
     
  21. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Yea, someone probably noticed all those 10-1, 7-1 results and decided to change something in defence lol.. my "goalies" were hot in last 2 days too.. but it doesnt matter that much for me after what CA did against Canadiens.
     
  22. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Damn, Peppy was faster with Howard. ;p
     
  23. Peppy

    Peppy Veteran Puck Theory Writer

    Joined:
    Dec 7, 2016
    Messages:
    664
    Likes Received:
    137
    Country:
    haha @Phil09
     
  24. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    The plan was to pick him after Saturday and give him real shot (2-3 weeks).. but I was too sure about him staying at FA to at least Sunday. ;p
     
  25. Peppy

    Peppy Veteran Puck Theory Writer

    Joined:
    Dec 7, 2016
    Messages:
    664
    Likes Received:
    137
    Country:
    if Lundqvist wouldnt have performed that bad as well I wouldnt have picked him up
     
  26. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Yea I saw, same for me with CA.
     
  27. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    I'll give Barzal 2 weeks if Getz stays at IR. I'm kinda excited I can test him, Ranti and Sergi in place for injured vets.
     
  28. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Nice work at the end of shitty week Corey, thx.. :lol:
     
  29. Mizu

    Mizu Veteran

    Joined:
    Dec 9, 2016
    Messages:
    1,535
    Likes Received:
    688
    Country:
    Haha... At least you were about to have decent goalies stats before that. I lost my hope on Tuesday and after that was just throwing them in in hopes of even a couple of W's, but no... only 1 W.
     
  30. Phil09

    Phil09 Minor Leaguer

    Joined:
    Sep 24, 2017
    Messages:
    294
    Likes Received:
    120
    Country:
    Look at last week, Crawford had 2 shutouts and I still lost GAA and SV% cuz of Anderson and now this.. you understand why I said fuck goalies, 7 skaters for me at S10 keeper list. One goalie can ruin your week just like that, so it's better to invest in talented forwards and count on luck with 2 average goalies. I was complete idiot few seasons ago when I decided to put goalie on my keeper list instead of keeping N.Backstrom.. I miss his A, PPP and FW.. it was the worst move I ever made in TRT history and it is one of the reasons why my team is so easy to beat these days.
     


Share This Page